АТЕСТАЦІЙНИЙ ЛИСТ КАБІНЕТУ БІОЛОГІЇ
Школа__________________________________________________________________________
Зав. кабінетом___________________________________________________________
Оціноч-
ний показ-
ник
|
Найменування показника
|
Оцінка в балах
|
так
|
ні
|
Q1
|
Оформлення інтер'єру кабінету
|
1.1
|
В кабінеті дотримано санітарно-гігієнічні вимоги до:
• освітлення
• фонового оформлення стін
• затінювання вікон
• озеленення
|
1
1
1
1
|
0,5
0
0
0,5
|
1.2
|
В кабінеті наявні постійні експозиції:
• стенд "БЖ в кабінеті біології"
• стенд "Атестація учнів"
• портрети видатних вчених
• стенд-планшет "Еволюція органічного світу"
• інші стенди (вказати назву)
_________________________________
__________________________________
___________________________________
|
1
1
1
1
1
|
0
0
0,5
0
0
|
13
|
Загальний естетичний вигляд кабінету
|
1
|
0.5
|
Загальна сума балів по Q1
|
Q2
|
Організація робочих місць учнів
|
2.1
|
Робочі місця:
• укомплектовані однаковими меблями
• меблі відремонтовані і відповідають вимогам з БЖ
|
1
1
|
0,5 0,5
|
2.2
|
Робочі місця маркіровані спеціальними шифрами і мають інвентарний номер
|
1
|
0.5
|
Загальна сума балів по Q2
|
Q3
|
Організація робочого місця вчителя
|
|
|
3.1
|
Наявність демонстраційного стола Демонстраційний стіл оснащений
додатковим обладнанням:
• проекційною апаратурою
• демонстраційним столиком
|
1
1
1
1
|
0,5
0,5
0
0
|
3.2
|
• в кабінеті наявна стулчаста дошка
• дошка оснащена екраном
• дошка оснащена магнітною дошкою
• в кабінеті є пристрої для затемнення вікон
|
1
1
1
1
|
0,5
0,5
0,5
0
|
3.3
|
Робоче місце оснащене підводкою:
• води і зливу
• електричного струму
|
1
1
|
0,5
0,5
|
Загальна сума балів по Q3
|
Q4
|
Збереження навчального обладнання
|
4.1
|
Збереження основного обладнання (лупи,
мікроскопи, аптечна вага, різноманітні
прилади):
• обладнання і прилади зберігаються в спеціальній шафі
• обладнання і прилади зберігаються у
, зібраному вигляді
• промаркіровані і систематизовані
|
1
І
1
|
0,5
0,5
0,5
|
4.2
|
Збереження лабораторного посуду:
• посуд зберігається за видами
• посуд зберігається на полках "стоячи"
• посуд зберігається в лотках "лежачи"
• посуд зберігається в спеціальних
укладках
|
1
0,5
0,5
1
|
0
0
0
0
|
4.3
|
Збереження колекцій, макетів і моделей:
• промаркіровані, систематизовані і
зберігаються в спеціальній шафі
• зберігаються в зібраному вигляді
|
1
1
|
0,5
0
|
4.4
|
Збереження вологих препаратів:
• промаркіровані, систематизовані
• зберігаються в спеціальній закритій шафі (за склом)
|
1
1
|
0,5
0
|
4.5
|
Збереження мікропрепаратів:
• промаркіровані і систематизовані
• зберігаються в спеціальних коробках
|
1
1
|
0,5
0
|
4.6
|
Збереження друкованих та екранних посібників:
• таблиці маркіровані за розділами програми
• таблиці систематизовані
• таблиці зберігаються в рулонах
• таблиці зберігаються стаціонарно
• об'ємні таблиці зберігаються
стаціонарно
• фільми систематизовані
|
1
1
0,5
0,5
0,5
1
|
0
0
0
0
0
0
|
4.7
|
Збереження технічних засобів навчання:
• наявність ТЗН (вказати):
§ комп’ютер
§ проектор
§ телевізор
§ DVD плеєр
• наявність технічних паспортів
• ТЗН зберігаються в спеціальній шафі
• зберігаються відкрито
• мають покриття, захист від пилу
• робочий стан (працюючі)
|
1
1
1
1
0,5
0,5
0,5
0,5
1
|
0
0
0
0
0
0
0
0
0
|
Загальна сума балів по Q4
|
Q5
|
Дидактичне оснащення кабінету
|
5.1
|
Оснащення кабінету бібліотекою:
• наявність програмного забезпечення
• наявність методичної літератури і посібників
• наявність літератури для учнів (науково-популярні видання, енциклопедії, довідники, збірники тематичних атестацій тощо)
|
1
1
1
|
0
0
0
|
5.2
|
Оснащення різними видами дидактичних
матеріалів:
• друкованих типографським способом
• саморобних (на ПК)
• систематизація матеріалів
|
1
1
1
|
0
0
0
|
5.3
|
Наявність картотек:
• навчального обладнання
• таблиць
• фільмів
• вологих препаратів, мікропрепаратів
• колекцій, моделей, муляжів
• літератури
• дидактичних матеріалів
|
1
1
1
1
1
1
1
|
0
0
0
0
0
0
0
|
5.4
|
Наявність власних напрапювань з
предмету:
• саморобні таблиці, динамічні моделі
тощо
• розробки уроків
• розробки позакласних заходів
• друковані матеріали в пресі
• матеріали самоосвітньої роботи вчителя
• атестаційні матеріали
|
0,5
0,5
0,5
1
0,5
0,5
|
0
0
0
0
0
0
|
Загальна сума балів по Q5
|
Q6
|
Дотримання безпеки життєдіяльності в кабінеті
|
6.1
|
Наявність документації з БЖ:
• акт-дозвіл на проведення занять в
кабінеті
• загальна інструкція з БЖ
• інструкції з БЖ до екскурсій,
навчальної практики учнів
• нормативно-правові документи
• журнали з БЖ
|
1
1
1
1
1
|
0
0
0,5
0
0
|
|
Наявність куточка з БЖ:
• вогнегасник
• ящик з піском
• матерія, просякнута вогнетривкою
рідиною
• відро
• медична аптечка
|
1
1
1
1
1
|
0,5
0
0,5
0
0
|
6.3
|
Наявність електромаркування в кабінеті
|
1
|
0
|
Загальна сума балів по Q6
|
Q7
|
Організаційні та інші заходи по обладнанню кабінету
|
7.1
|
В кабінеті наявний:
• перспективний план роботи кабінету
• план роботи на рік
• паспорт кабінету (інвентарна книга)
• оцінка кабінету за наслідками
перевірки шкільної комісії
|
1
1
1
1
|
0,5
0
0
0
|
7.2
|
В школі (кабінеті) обладнаний куток живої природи
В кутку наявні:
• види кімнатних рослин (20-30 видів)
• акваріум з водоростями і рибами
• клітка для птахів з птахами
• тераріум з мешканцями
• паспортизація об'єктів кутка живої
природи (етикетки)
|
1
1
1
1
1
|
0,5
0
0
0
0
|
|
В кабінеті проводиться робота по:
• ремонту і профілактиці обладнання
• поповнення бази дидактичним
матеріалом
|
1
1
|
0
0
|
Загальна сума балів по Q7
|
Загальна сума балів по Q1 - Q7
|
|
|
|
|
|
|
|
Атестаційна оцінка кабінету визначається:
80 – 85 – відмінно
70 – 79 – дуже добре
55 – 69 – добре
40 – 54 – задовільно
39 і менше балів – незадовільно
(Кабінет, що отримав суму балів на "відмінно" може претендувати на присвоєння звання "зразковий кабінет". Кабінет, що отримав суму балів менше 35 – потребує значного дообладнання, оскільки стан його матеріально-технічної бази не може забезпечити якісного виконання програм з біології.)
При атестації кабінет отримав оцінку "____" або______
Атестацію проведено" ____"____________20___р
Атестацію здійснив____________________
Підпис
Пропозиції по удосконаленню навчально-методичного комплексу кабінету біології:
Адміністрації школи
Завідувачу кабінетом
|